Welkom!

Groep 1-2 B van de Duinsprong!

zondag 7 oktober 2012

Tweedehockeyles en lezen met groep 7

Afgelopen vrijdag hadden we een drukke, maar ook een hele leuke dag!
Eerst hadden we onze tweede hockeyles. Dat was weer enorm leuk!




We hebben weer veel geleerd en volgende week mogen we nog een keer.
's Middags gingen we lezen samen met de kinderen van groep 7.
We brachten allemaal een mooi boek mee en mochten aan elkaar daar iets over vertellen. Wat was het prachtig om te zien, al die kinderen, groot en klein, samen aan het praten over boeken.




 
Alle kinderen hebben enorm genoten en de juffen ook! Foto's van alle kinderen staan weer in het fotoalbum.
Dinsdag zien ze hun maatjes weer, dan gaan ze elkaar vertellen wat ze hebben meegebracht uit een ander land.
Bedankt weer voor het kijken en laat gerust een berichtje achter, vinden we leuk!
 
 

1 opmerking:

  1. Dit is wel héél bijzonder zeg! De kinderen uit mijn klas zijn samen met de kinderen van groep 1/2B aan het lezen. Wat ben ik trots!Ik vind het jammer dat ik er niet bij was, maar ik ben heel blij dat juf Judith foto's heeft gemaakt! Geweldig leuk.

    Groeten van Marieke (juf van groep 7B en moeder van Niels)

    BeantwoordenVerwijderen